elin the great

umgicks med elin både igår och idag, hade oerhört trevligt ;D var ju dock inte bara vi igår, utan vi hade även sällskap av lite andra trevliga flickor :) först hos mig, sen drog vi hem till jimmy på brynäs för att han hade klassfest, var skit kul! :D sjöng singstar och hade allmänt trevligt :) sen gick vi hem till mig, och elin åkte till lexe. medans jag gick och la mig. blev dock väldigt förvånad när de är någon som står och knackar på vid halv sju på morgon, och där så tösen ;D haha. sedan idag har vi inte gjort så mkt, käkade hos elin, fikade på stan med emelie och nu kollar vi på 24 :) har även planerat lite inför den stora dagen, de måste bli perfekt. bara 81 dagar kvar nu tills hon fyller år, och tiden går fort. så imorgon ska vi leta lokal :) wish us good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0