lördag&söndag.

har inte orkat skrivit om helgen än, så nu tänkte jag ta tag i saken :)

lördag - festade tillsammans med flickorna, fick även besök av johan, niklas och felix. otroligt trevligt, var först hos mig, sen drog vi hem till elin, först jag elin och grabbarna. får resten skulle iväg och fixa lite dricka. så vi tog bussen till hemsta och gjorde inte så mkt, snackade och drack mest. fick även besök av henke&pontus. sen drog killarna på krogen och elins mamma kom hem, så när linnea och karro hade kommit så fick vi skjuts ner på stan av henke&pontus. dock vare bara linnea och karro som hoppade av :) dom skulle hem till en annan pontus och kolla på film med resten. och de var inte jag och elin så sugna på. så ist så följde vi med till lexe för att dom hade tänkt att dumpa oss hos jonas. men de tyckte inte vi var sånn bra idé. utan vi åkte till mig ist, så kom linnea&karro efter ett tag. satt och spela kort, fick hälla i mig en hel del. sen skulle dom ta sista bussen hem, men kom inte så långt utan efter typ 2 min så ringer elin och frågar om jag ska med ut med party bussen. visst tänkte jag, så då kom dom först hem till mig en stund innan bussen skulle hämta oss x) dock passade jag på att hoppa av vid gdg, och tur va väl de för dom hade fått besök av farbror blå och massa skit. istället besökte jag en vän, kollade lite  film och gick hem någon gång vid fem. kommer inte riktigt ihåg, sent vare iaf. somnade runt halv sex kanske?

söndag - vaknade första gången vid kvart över tolv för att pappa ringde och väckte mig. han skulle komma och hämta något bankpapper. så då vare bara att kliva upp.. han kom typ kvart i ett eller nå sånt, sen så fort han hade gått gick jag och la mig igen. sov till halv fyra, skönt som fan. kan ju inte påstå att jag mådde så bra då :/ fyfan, var riktigt sliten. spydde dock inget, så då vare lugnt. tog de lugnt hela dagen, sov mest :) sen gick jag och käkade med min granne och på kvällen fick jag ett kort besök av elin och sen kom marcus och vi kolla på world trade center. som jag och elin hade börjat sett i fredags :) men nu fick jag se slutet iaf. sorglig film ;/ men bra. sen åkte han hem runt tio-halv elva. och då blev de datorn en stund och sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0