10/4 - TORSDAG

Sitter just nu på uf-lektionen och hela klassen sitter och kollar på youtube. Riktigt underhållande lektion ;D Men så blire när man inte har någon lärare. Dock äre snart dags för multimedian.. Och det är mindre roligt! Fyfan! Vill verkligen inte gå dit.. Men har inget val! Måste ju få projektet  klart (har knappt börjat). Helg snart iallafall, skööönt! Då blire partaj, kanske både fredag och lördag :) Jag som egentligen skulle vara nykter den här helgen, men är ju inte så speciellt svår att övertala. Hoppas iaf att det blir lyckat!

Igår var jag med fanny, var riktigt trevligt <3 längesen jag var med den tjejen! Pratade en massa, tog en promenad i snön och lite annat. Ska förmodligen festa med henne på lördag ;) Spännande! (du vet vad jag menar :'D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0