12/4 - GÅRDAGEN+DAGEN

Kan ju börja med att berätta att gårdagen var oerhört lyckad. Alla drack och hade kul. Var många välkända människor som var där, så det gjorde bara kvällen bättre. Dock var boström så jävla dryg så han skulle sitta och kasta mat på oss som låg i soffan. Slutade med att man hade ett berg av oliver och annat skit på sig.

Somnade väl runt sex-tiden och vaknade vid sju. Då var man inte speciellt pigg, men efter ett tag började dom andra också vakna till liv så då var man ju inte ensam iaf. Sen vid åtta började alla gå mot bussen, och för alla som har varit i hillevik så vet ni ju att det är minst 3 kilometer till närmsta busshållsplats. Och det skulle ett gäng bakfulla ungdomar hinna på en halv timme. Dessutom hade jag skavsår så jag kunde inte gå med skorna på, vilket resulterade att jag fick gå i bara strumpor hela vägen. Kallt och blött!

Otur som vi hade så vare bara jag stina elin och två killar till som lyckades missa bussen. För alla andra sprang, men det var inte så lyckat i strumpor. Men då kom en ängel som frågade om vi ville ha skjuts in till stan. Och det ville vi mer än gärna, så han lämnade av killarna i hille sen skjutsade oss vidare in till stan. Vet inte hur jag kan tacka dig, men du var verkligen en ängel sänd från himmelen just då. För annars hade vi vart tvungen att stå mitt ute i ingenstans och vänta på nästa buss som skulle gå om två timmar. Men tack för att du trampade på gasen så att vi lyckades ta oss in till stan på mindre än en kvart <3 Ännu viktigare var ju att vi kom in till stan precis före killarna x) Rätt åt er.

Sen åkte jag hem och åt en macka innan jag gick och la mig, var så jävla trött. Sov till typ halv tre för då ringde tilda och väckte mig den häxan :b Och nu ska jag snart hoppa in i duschen för att göra mig iordning för kvällens äventyr tillsammans med fanny, ska bli riktigt kul ;)<3 Hoppas alla får en bra lördags kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0