1/4 - TISDAG

Andra dagen i skolan efter lovet, vill gärna ha lov ett tag till. Men har varit slappa dagar, igår vare ju två studiebesök samt att engelska/svenska läraren är bortrest så vi har ingen lärare på hennes lektioner. Eller jo, idag hade vi odd. Han berättade historier för oss, riktigt spännande ;D Men annars har dagen flytit på som den ska. Var förbi vasa efter skolan för att hämta elins bokningsnummer för jag hade fått besked under dagen att pappa hade tänkt betala min hultsfred biljett, så nu äre fan bara att åka! Efter mycket om och men på tågstationen så fick vi till det till slut, så nu har jag platser brevid dom även fast jag köpte mina dagen efter. Dock blev mina lite dyrare, men sånt man får ta. Åker iaf den 9-15 juni :) LÄNGTAR! Många bra band som kommer (Takida, Linkin park m.m.), men hoppas på fler! :) Hur som helst, ska plugga lite nu. Sen blire att cykla hem till elins mormor för en sing star kväll med massa folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0