15/4 - VÅGAR INTE CHANSA

Vågar inte chansa med att gå till skolan idag, med tanke på att utslagen på halsen blir bara fler och fler. Plus att jag har fått två utslag precis vid läppen, men de syns dock inte så tydligt men svider och kliar. Läkarn sa att det kunde vara streptokocker men då skulle jag ha haft ont i halsen pga halsfluss, så jag sa att det måste vara något annat. Men guess what? Idag har jag skit ont i halsen. Gör ont att sälja minsta lilla tugga. Så därför väljer jag att ta det säkra före det osäkra och stanna hemma idag. Har utslagen börjat försvinna ikväll istället för att föröka sig så går jag till skolan imorgon, annars blire ett besök hos farbror doktor igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0