16/4 - ONSDAG

Blev ingen skola idag heller, men imorgon ska jag pallra mig dit. För har nationella i engelska som jag inte kan missa, plus att jag har multimedia. Sen har utslagen nästan försvunnit nu tack vare kortisonet, har bara ont i halsen nu. Men inget jag dör av! :)

Sitter just nu och funderar vad man ska hitta på under sista april, nått kul får jag hoppas att det blir. Något förslag?

Hur som helst så har jag inte gjort så mycket idag, mest sovit och pluggat. Även kollat på lite film och så.. Men nu börjar jag känna att jag har varit inne för länge och det är ju så fint väder. Så får passa på och njuta på vägen till och från affärn, vilket inte är långt. Sen ska jag hem och plugga lite till, måste få skiten klart snart.


Grattis Sandra Pettersson på 18-års dagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0