18/4 - FREDAG

Sitter just nu på veckans sista lektion, och jag hoppas att den går fort. Tyvärr tvivlar jag på det med tanke på att läraren är cp och den har aldrig hittills gått fort. Så jag förstår inte varför detta skulle vara ett undantag. Men hur som helst, elin kom hem till mig igår kväll. Vi kollade på atlantis och käkade kladdkaka som elin hade med sig. Riktigt god! (Jämnfört med min) Sen så låg vi mest och snackade och planerade lite. Skulle ju ändå ha lektion tillsammans idag så hon sov kvar och vi somna runt halv två kankse? Jag vet inte riktigt. Men fyfan va jobbigt det var att kliva ur sängen imorse. Efter att legat kvar i sängen en liten stund till gjorde vi iordning frukost och gjorde oss färdiga. Sen vare dags för multimedia, blev äntligen klar med projektet. Tror jag iaf? Vet inte med tanke på att jag inte orkade sitta och spela i hundra år. Men tror faktiskt att jag fick till de! Så man kan ju hoppas att man får ledigt från nån lektion eftersom man ändå redan är klar. Aja, nu måste jag återgå till skoljobbet. Hare bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0