23/4 - ÄLSKAR VÄDRET

ÅÅÅH, VAD JAG ÄLSKAR SOLEN OCH VÄRMEN! Jag hoppas verkligen att det håller i sig ett tag, kan behövas. Speciellt på sista april, kanske blir att fira valborg i falun? Jag vet inte vad nadja hade i kikarn.. Men det visar väl sig! Skulle vara skit kul i alla fall, för nu vare längesen man fick träffa allihopa. Och med dom har man alltid lika roligt, för där har vi en grupp med människor som vet hur man bjuder på sig själv. Fast åker bara dit om jag får sällskap med mig. Hur som helst, en vecka kvar. Hinner hända mkt under dom dagarna. Är ju faktiskt bjuden på två fester här hemma i gävle också, så det vore ju inte hela världen om jag inte skulle till falun. Men som sagt, åter till dagen. Idag har jag gått i skolan till tre, blev en lång håltimme då vi spenderade tiden på stan. Käkade god mat på nian och kollade på lite kläder. Har haft huvudvärk hela dagen, så har inte känt mig speciellt pigg. Men det börjar bli bättre nu. Fanny kommer nog över så ska vi plugga lite tillsammans. Hon körkortsteori och jag handel. Har ju prov imorgon. Apropå prov så skrev jag ju idrotts prov idag, gick ju åt helvete! Satt och chansa på varenda fråga typ x) Men återstår väl och se hur de gick. Hoppas det går bättre på morgondagens prov åtminstonde. Nu ska jag gå ut och sätta mig i värmen tillsammans med handelspapprena. Hare så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0