26/4 - LÖRDAG

Gårdagen bestog av grillande hemma hos mig, fick sällskap av elin tilda linnéa och sara :) Maten var skit god och allt var på topp. Spelade lite poker med tännstickor som insatts, funkade de också x) Sen tog jag elin och tilda bussen in till stan vid halv tolv. Var en hel del kända ansikten där nere. Sen skulle vi åka till sätra för att hålla pojkarna lite sällskap. Fast elin lämnade oss och åkte hem istället. Hade iaf trevligt i sätra, fick skratta en hel del x) Sen åkte vi  hem med två bussen, och när man kliver in genom dörren så hör man att pappa och walle satt och lyssnade på högmusik nere i källarn. Kul jul, med tanke på att jag var skit trött och jag har rum vid biorummet. Aja, dom gick och la sig vid halv fyra. Så det var lugnt, hann kolla lite på film och så innan jag somnade.

Vaknade vid halv elva, kunde inte somna om. Så jag klev upp och käkade frukost på altan med pappa och walle. Sen har jag inte gjort så mkt, är skit seg idag. Ska iaf umgås med fanny sen, vi får se vad vi hittar på :) Nått blire alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0