29/4 - TISDAG

Nationella i skolan som gällde idag då, fyfan säger jag bara! Gick sämre än förväntan.. Tror jag i alla fall, visar väl sig när vi får tillbaka resultatet. Är mest orolig över matteprovet som vi har imorgon, mindre kul! Har inte jobbat nånting, men så gåre när det finns bättre saker att prata om. Men iaf, efter nationella hade vi lunch och sen matte. Sen var äntligen skoldagen över. Varje dag nu är verkligen en plåga, är så sjukt skoltrött så jag vet inte vart jag ska ta vägen :/ Just nu vill jag bara åka till hultsfred! Ge mig 9 juni för guds skull! Men först och främst vill jag ha sista april, vilket är imorgon. Tiden går ju så sjukt fort, så kan ju hoppas att det fortsätter så den sista månaden i skolan också :b Efter skolan åkte jag hem och lagade mat osv. Sen ner på stan för att träffa tjejerna och planera lite inför morgon dagen. Sen när alla hade gått så gick jag och patricia och fixade dricka tills imorgon. 24 cider och 70 cl absolut ruby red på två personer lär väl räcka? Annars lovar jag att inte dricka en droppe alkohol mer i hela mitt liv! För då äre verkligen alkolistvarning, och så illa är det verkligen inte. Inte om man jämnför med i höstas, för då hade vi fan sjukt kul varenda jävla helg (fredag&lördag) i ca 10 veckor. Fina minnen det ;) Och jag hoppas att vi har lika roligt imorgon, för det känns som att det behövs. Och ledigheten behövs ännu mer! Ska bli riktigt skönt, för jag vill ha sommarlov nu! Aja, ska väl sätta igång att plugga lite. För om 20 min är det tvn som gäller! Hare gött! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0