3/4 - GRATTIS LINNÉA

Idag fyller Linnéa 18-år, stort GRATTIS till henne! :)
Hoppas du får en underbar födelsedag <3



Torsdag idag, vilket innebär en lång och jobbig skoldag! Börjar 08.40, slutar 17.00. Även fast vi bara har tre lektioner på hela dagen, först idrott sen uf sist multimedia. Sen blire hem och käka lite och efter de sova! Om jag inte ska följa med hem till emelie och kolla på film, vi får se. Kommer nog inte orka det, ska ju upp så in i helvete tidigt imorgon. Men hur som haver, igår var jag ner på stan med angelica en sväng innan mötet, vi sprang runt och lämnade några cv:n samt så åt hon lite mat. Efter det blev det som sagt muf-möte. Snackade lite om vad muf var och vad som kommer hända i framtiden, ska bli spännande att lära sig lite. Kan behövas för i dags läget vet jag inte mycket alls. Sen fikade vi en hel del, eller aah i alla fall vissa. Gott vare i alla fall.. Sen traskade jag och elin till waynes för att försöka få i oss något ordentligt, blev en klämtoast. Lyckades dock inte få i mig hela för att jag var så jäkla mätt, men nästan. Sen gick vi för att möta elins fransyska eller hur man säger. Hur tråkig och tyst tjej som helst, stackars elin. Förstår varför hon hade det så tråkigt i frankrike. Blev att ta tjugo över tio bussen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0