3/4 - TORSDAG

Idag var det volleyboll på idrotten, kan ju berätta att jag redan har fått blåmärken på mina handleder x) Var meningen att vi skulle spela pingis också, men william dök ju aldrig upp så då blev de volleyboll hela lektionen istället. På lunchrasten åkte jag erika och tessan till andersberg för att göra ett besök hos erika och sedan upp till ica maxi för att inhandla lite inför imorgon. Sen tillbaka till skolan, en timme försent, men det var lugnt. Sen vare dags för multimedia. Men visade sig att vi inte skulle ha någon lärare och nästan ingen var där, så då sket vi i det. Tog en sväng hem till elin och hämta hennes presentkort och åkte sedan ner på stan igen. Blev att kika lite i affärerna och så. Försökte hitta ett par örhängen till elin, men lyckades inte. Bättre lycka nästa gång.. Nu ska jag iaf äta lite och sen sova :) GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0