16/8 - LÖRDAG

Ligger just nu i sängen, är kanske lite bakis från gårdagen. Har lärt mig nu att det bara är sprit eller vin som gäller för min del för att jag inte ska må dåligt. Annars var väl gårdagen okej, kunde varit roligare. Men ikväll blire fest igen, vi ska nog börja hos sofia sen får vi se vart vi tar vägen :)

Skulle åkt till sthlm idag och gått på grönan samt se the voice konserten, men det sket sig. Tråkigt, för jag ville verkligen se de. Men aja, that´s life. Får supa lite extra ikväll så att det var värt att stanna hemma.


Ska upp och diska lite snart innan pappa kommer hem, från jag vet inte vad.. Härlig koll man har, hörde bara att han skulle komma hem idag. Så man lär väl röjja undan lite så att farsgubben inte blir sur ;b


Förresten, han fyller 40 om 9 dagar och jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Något förslag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0