3/8 - SLAPP DAG

Har varken orken eller lusten att anstränga mig idag, så har tagit det lugnt hela dagen hittills. Men nu måste jag erkänna att jag börjar bli lite rastlös, ska försöka få hit någon som vill dricka lite te med mig :) Problemet är att jag måste ta mig till aberg idag också, vilket jag inte har någon vidare stor lust med. Men måste nog.. Får se när jag orkar göra de, är ju så in i helvete tråkigt att åka buss. Speciellt när man bor hundra mil ifrån stan, eller okej där kanske jag tog i men det känns som att bussresan tar en evighet. Saknar min lägenhet, hade ju varit helt underbart att haft den nu under sommaren.

Hur som helst, gårdagen var ju mindre lyckad. Slutade med att jag låg ensam hemma i sängen och kollade på nån kass film. Hoppas på att cityfesten blir mer lyckad, för då jävlar ska de festas :)

Nu ska jag försöka göra nå vettigt :) Hare bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0