4/8 - FILM HOS GQ

Blev som sagt rastlös, så satte mig på bussen till andersberg för att lämna jackan till min mor. Sedan åkte jag och min syster ner på stan för att möta gabriel och rasmus. Rasmus hade därimot tydligt åkt hem för att övningsköra lite, men vi gick hem till Gabriel där vi kollade på film tills Rasmus kom tillbaka. Hann även gå och köpa lite mat eftersom jag inte hade ätit något på hela dagen. Kollade iaf på rec, hade förväntat mig att den skulle vara läskigare men kan inte förneka att den var läskig. Var en hel del otäcka scener där man var tvungen att blunda. När filmen var slut så gick vi med rasmus till hans buss och återvände sedan till gabriels hem där vi satte på en ny film. Hann dock inte se klart hela eftersom vi skulle med sista bussen så hade inget val än att stänga av den.

Nu sitter jag hemma i sängen med datorn i knät, och kollar på tv. Väntar på att en film ska börja på trean, och sen blire nog dags för att sova lite om man ska orka upp i skaplig tid imorgon :) godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0