14/12 - URSÄKTA UPPDATERINGEN

Måste återigen be om ursäkt för min dåliga uppdatering, men det har faktiskt inte hänt så mycket på senaste tiden. Eller jo, det har varit fullt upp. Skolan och jobbet har tagit upp mesta dels av min tid nu, jobbade tis-lör. Så har inte hunnit med så mycket mer, i fredags blev det dock idol med syster efter jobbet och igår så var jag på middag hemma hos mormor och morfar. Och direkt därifrån vidare på fest hos anders som vanligt. Blev även en sväng på hangan tillsammans med elin, dock nyktert för min del. Gick även till johan en sväng och snackade lite innan vi åkte hem.

Och idag har jag gått på bio med tilda, fick nämligen förhandsvisnings biljetter av jobbet till filmen "Allt flyter". Den var helt klart sevärd och vi fick gott tilltugg till de :) Sen åkte jag hem till mamma och började kolla på någon film, kommer inte riktigt ihåg vad den heter. Sen kom pappa och hämtade mig för att bege oss hem till bomhus. Har inte varit här på länge nu, så familjen började sakna mig.

Sen har jag även hunnit träffa fanny, och det blir allt för sällan trotts att vi bor så nära varandra. Har sagt det förut, och jag säger det igen: Jag kommer alltid finnas här för dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0