15/12 - 2 AVKLARADE

Har faktiskt hunnit med att se två filmer idag
som bara låg på datorn och skräpade, det var:
- 21
- TEN INCH HERO

Måste säga att båda var godkända av mig,
hade ju hört så mycket om 21 så hade ganska
höga förväntningar innan jag slog på den.
Och lyckligtvis så höll den måttet :)

Sitter och letar på en massa hemsidor efter den
perfekta nyårsklänningen men det slutar alltid
med att jag är inne och sucktar bland skorna.
Ääälskar verkligen skor, fick förresten ett par
pumps av mamma härom dagen, tackar så mkt <3
Hur som helst, kanske ska ta och klicka hem
ett par skor.. minst! ;D Och någon klänning
om jag hittar någon som duger det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0