16/12 - GODNATT

Har precis kollat klart på filmen, behöver nog inte ens nämna vilken det var eftersom halva sverige förmodligen såg den. Måste säga att den alltid är lika bra och att den alltid berör på samma sätt. Älskar den helt enkelt! Hur som helst, så ska jag stänga av tvn och börja läsa "Inte utan min dotter". Många kanske har sett filmen, men jag ger mig an boken istället. Dock är den väldigt tjock, runt 440 sidor men det ska nog gå bra. Håller iofs på att läsa två andra böcker också, men passade på att låna hem den här boken över lovet så nu jävlar är det bara att ligga i med läsandet. Kommer förmodligen inte ha så mycket tid till att läsa, men kan ju hoppas att jag hinner klart med den innan det är dags att återgå till skolbänken.

Vill bara säga godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0