19/12 - DÖD

Idag är  jag minst sagt död! Känns ju inte skit bra att man börjar jobba om en timme, men det är bara att hoppa in i duschen och käka lite frukost.

Vad säger man om gårdagen då? Började hemma hos mig i bomhus. Men det blev kortvarigt för micke frågade om vi ville komma hem till honom istället och så blev det efter att flickorna hade gjort sig iordning. Sen blev det slick och det var riktigt trevligt faktiskt :) Mkt folk som man kände osv.

När det stängde så skulle vi först ta taxi hem men det blev inte så, gick istället till sörby på efterfest hos johan tror jag att han hette. Skit mysig lägenhet och det blev rätt mycket folk ;p Sen vid halv fem gav vi upp och började traska till aberg, var ju omöjligt att få tag i en taxi. Väl framme i aberg så blev jag meddragen hem till victor, där jag inte blev långvarig. Var så trött att jag skulle kunna somna ståendes just då.

Gick hem vid fem och det tog två sekunder innan jag somna, dock inte lika kul när klockan ringde imorse.. Hur som helst, jobbar 12.30-20.30 och jag gissar på att det kommer vara fruktansvärt mkt folk. Så nu ska jag göra mig iordning. Hare bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0