2/12 - TISDAG

En skoldag kvar, sen har man avklarat den här skolveckan. (APUn på torsdag och fredag gills inte) Hade sovmorgon till halv ett idag, riktigt skönt. Dock hade jag räknat fel med tiden och hade råkat ställt klockan en timme tidigare än vad jag egentligen skulle kliva upp. Men men, sånt som händer och jag fick ju sova länge ändå. Sen har vi bara haft två lektioner idag, handel och samhäll. Båda var helt meningslösa, kunde lika gärna stannat hemma.

Sen åkte jag hem till mamma och blir nog kvar där i natt. Är barnvakt nu åt anton och jag vet inte riktigt när mamma kommer hem, hon är nämligen på teater. Har även hunnit skriva klart religionen och skickat in den, duktigt anna!

Är ruskigt sugen på att åka till hultsfred igen, 1290kr kostar biljetten nu. Ska man slå till kanske? Hojta till om det finns fler som är sugna på att åka :)

Kommentarer
Postat av: MatildaM

HULTSFRED HULTSFRED HULTSFRED HULTSFRED!!!! :D

2008-12-04 @ 13:13:15
URL: http://n0useforaname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0