23/12 - JOOOBBIGT!

Ytterligare ett par dagar har gått utan uppdatering och det är pga jobbet. Känns som att det inte händer så mycket mer just nu. Var ut på krogen i lördags som jag berättade tidigare, söndagen jobbade. Måndagen var jag till tandläkarn och drog ut en till tand. Sen var jag även ner på stan på kvällen och träffade elin och martin. Och idag är det tisdag, har jobbat 13 timmar idag, 6-19. Och då kan ni ju ana hur trött jag är just nu. Efter jobbet sprang jag en sväng på stan i sista sekunden innan dom stängde och köpte en julklapp åt min syster, hoppas hon blir glad! Sen åkte jag raka vägen hem till fanny, och vi har varit ute och gått lite. Kollat på film och så också :) Med den tjejen mår jag som bäst, dock är det inte riktigt som förr men jag hoppas att det blir så småningom :)<3 Älskar dig vännen!

Nu ska jag slå in mina paket och kanske kolla på någon film innan jag somnar. Ska ut till oppala kl 9 imorgon bitti, så måste ju vara pigg tills dess. Sen blire att åka hem till mamma och fira jul där tillsammans med familjen :) Kommer bli jätte mysigt.

GOD JUL ALLESAMMANS! :)

Kommentarer
Postat av: fanny

Det är klart det ska bli mer som förr ! :) ha en bra jul nu vännen, så hörs vi om någon dag :) älskar dig vännen , dig mår jag bäst med :)

2008-12-24 @ 01:15:22
URL: http://faannybackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0