28/12 - SLITEN

Ytterligare en utekväll igår tillsammans med mathilda, malin och jonas. Förkröka hemma hos malin med popcorn och harry potter. Sen åkte vi till villastaden och träffade malins kusin pelle och hans kompisar. Vid tolvtiden så var det dags att bege sig in på krogen. Så vi mötte upp izzan och co för att sedan gå in på slick. Där vare mycket folk som vanligt och en del som man kände. Så det var trevligt. Sen tog jag sista bussen hem och det blev lite mys innan vi somnade.

Idag är man ganska sliten och jag ska snart iväg och stå på ica maxi för att göra vårat projekt. Kan ju säga att jag inte är speciellt taggad på det faktiskt. Men det är bara att bita ihop, för skiten måste bli gjord. Sover sen hos mamma i aberg, så då blire dåligt med uppdatering. Jobbar även måndag och tisdag. Men nu ska jag klä på mig och försöka äta lite frukost.


Kommentarer
Postat av: nadja

duu, har du fått mitt sms? :D nyår i falun i alla fall. komma hit? :D

2008-12-28 @ 17:37:23
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0