8/12 - HUR SKA JAG GÖRA?

Har pratat en hel del angående hur jag ska göra efter studenten, har faktiskt hittat ett program nu som jag verkligen känner att det är något som jag vill göra. Därför blire att söka det till hösten, måste nog göra högskoleprovet för att komma in. Så det blir någon gång i vår. För jag vill verkligen gå det programmet, och tessan är också sugen på att gå det. Skulle ju vara toppen :)

Frågan är bara, kommer jag ha tillräckligt med ork att sätta mig i skolbänken i ytterligare tre år direkt efter gymnasiet? Eller skulle jag behöva ett break? Jag vet faktiskt inte, får ta det som det kommer. Ska i alla fall söka och hoppas på det bästa.

Kommer jag in så är saken klar! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0