10/2 - HELGEN! :)

jaha, då vare söndag igen och helgen är snart över, känns riktigt tungt att man ska gå till skolan imorgon. min helg har iaf varit jätte mysig, i fredags så hade vi filmkväll hemma hos angelica men sen tjatade grabbarna på att jag och angelica skulle komma på fest i andersberg och så blev det. vi tog elva bussen från sätra och var framme i andersberg vid halv tolv, då vare bara att börja grogga. var ju inte så mkt folk där, men helt okej ändå :) alla tog två bussen därifrån och då åkte jag och richard hem till hans syrra och sov där. kollade lite på tv och så innan vi gick och la oss. sen vaknade vi av att telefonerna ringde stup i kvarten, men sånt får man tåla. till slut gav vi upp med att försöka somna om och istället gjorde vi oss iordning och jag begav mig hemåt. väl hemma somnade jag direkt, var riktigt trött och sliten för den delen.. usch! men tog tjugo över sex bussen hem till richard igen, fick sällskap av victoria på bussen och på brynäs klev även bella&nanna på. på grund av allt folk som klev på bussen så missade jag bella och nanna 3an från stan och bestämde oss för att ta en promenad istället. dock skulle vi gå olika vägar, så fick aldrig sällskap. väl framme blev det melodifestivalen och titanic för att sedan gå och lägga oss. och idag vaknade vi runt elva, och jag gick därifrån vid ett. blev en promenad ner på stan för att sedan ta bussen därifrån :) nu har jag precis kollat på film, ska nog vila en liten stund också. sen blire att åka hem till richard eller så kommer han hit. ska tvinga pojken att kolla på andra avenyn med mig, han hatar nämligen den serien.. konstigt nog! aja, hoppas alla har haft en bra helg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0