12/2 - SAKNAR DIG <3

saknar dig så mkt att det gör ont i magen,
jag hoppas verkligen att vi kan lösa det här.
tycker om dig så fruktansvärt mkt, glöm inte de! <3


kom hem från skolan för en liten stund sen, har haft två lektioner idag. dock var första handels lektionen på två timmar och sen vare uppsatsskrivning i tre timmar som gällde. satt bara halva tiden, är inte skit nöjd med resultatet men kunde inte koncentrera mig. så kastade ihop nått bara, kunde ju ändå inte få nå mer än VG på det. så orkade inte lägga ner hela min själ på det.. men aja, visar sig hure har gått. glad om jag har klarat det iaf, men de tror jag. ska snart ut och gå en sväng, sen ska jag försöka plugga lite om jag har tiden/orken. matteprov imorgon ju ;/ blää! ingen annan från klassen klarade det, så är lite nervös.. vore ju lite surt att ta första IG:t nu. men aja, orkar inte bry mig om skolan för tillfället. finns saker som är viktigare :) som vännerna och du <3 men nu ska jag göra nått vettigt. pappa och dom ska iväg och fiska idag igen, och vill ha med mig. men troru att jag är sugen på de? nej! blir att träffa dig och snacka om allt. vill att allt ska bli bra igen! :/ sen ikv blire självklart gossip girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0