14/2 - alla hjärtans dag.

idag vare alla hjärtans dag, och jag kan inte påstå att dagen har varit så speciellt bra hittills. imorse tog det mig cirka 30 min att kliva ur sängen, höll på att missa bussen och sen vare skridskor som gällde, och tro mig när jag säger detta: JAG ÄR VÄRRE ÄN BAMBI PÅ HAL IS! usch och fy, det var icke roligt. sen blev det käk på java med några tjejer i klassen. det var riktigt trevligt, tiden flöt på och sen vare dags att åka till skolan för att ha uf! HATAR SKITEN! så jävla tråkigt, trodde verkligen att det skulle vara roligt, men icke sa nicke. och inte gör det bättre av att vissa inte gör ett piss och att läraren hela tiden tjatar om allt och inget. aja, bara att bita ihop. nu sitter jag och halv sover på media, och väntar på att multimedia lektionen ska börja. ska även ner och möta elin snart eftersom tjejen fortfarande inte hittar in x) haha. sen äre tre timmars lektion som väntar.. suck! men efter det blire mys med pojken <3 ser fram imot det. aja, hinner nog skriva igen innan den här lektionen är över. :) 

ha en underbar alla hjärtans dag! :) 

Kommentarer
Postat av: frida

tack=) ha en bra dag

2008-02-14 @ 21:15:38
URL: http://fridoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0