15/2 - FREDAG

Har just nu administration och det känns som att den aldrig ska ta slut. Ska bli skönt med helg, ska fixa apu direkt efter skolan, sen ska jag hem till isabella och umgås med henne. Det är efterlängtad jag kan meddela, sen måste jag träffa richard också så att jag kan få min nyckel. Pappa skulle laga nån god mat idag, tror att det var fläskfilé och potatisgratäng, mums :) aja, multimedian gick iaf bra. Blev inte riktigt klart med uppgifterna, men fixar de nästa gång. Ska göra lite vettigt nu :) hörs


Kommentarer
Postat av: mathilda

tycker också att det ska bli sjukt underbart med helg :) lust att ses i helgen eller nästa vecka? :)

2008-02-15 @ 17:02:20
URL: http://mthla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0