15/2 - GRATTIS TESSAN <3

Grattis Theresé Johansson på födelsedagen! :)<3
Hoppas att du får en underbar dag! 



ÄNTLIGEN FREDAG! säger jag bara. Helgen har varit efterlängtad, inte med tanke på att det ska hända så mkt utan för att jag ska få sova och tare lite lugnt. Är ruskigt skoltrött nu, och längtar efter lovet samt apu-veckan efteråt! :) Är ju ensam hemma under dessa två veckor också. Kan ju vara ensam hemma den kommande veckan också, men då äre hos mamma. Och jag vet inte om jag orkar ta med alla grejjerna dit, visar väl sig hur jag gör! :) Aja, vad ska ni göra i helgen då? För min del blire iaf att träffa bella idag och fira tessan imorgon, hoppas att det blir lyckat. Men nu har jag lektion, hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0