18/2 - ICA MAXI

Nu har jag och pappa varit och storhandlat på ica maxi, åkte först och lämna irja och joar i mårtsbo där lilla kari låg sjuk :/  Pappa är livrädd över att elin och oskar kanske blir sjuk innan resan, det skulle inte vara bra! men han proppar i dom en massa vitamin-tabletter så hoppas att dom klarar sig borta från skiten. Kari, Joar och Irja är mina små tremäningar för dom som inte redan visste det, dom är på besök från Småland eftersom dom har sportlov denna vecka. Dryga har ungarna varit, tur att dom är så söta! :) Men åter till ica besöket, blev alltifrån potatismos till färdiglagade maträtter som jag ska ha med mig på apu:n! :) Sen handlade vi 13,5 liter juice, det går åt i mängder här hemma kan jag berätta! Smultron-dricka såklart! :) Dock glömde vi handla lite små grejjer, men vi skulle åka och göra det imorgon istället. Hinner inte göra de senare i veckan, för pappa åker till sthlm på konsert på onsdag, sen har han stopp på jobbet på torsdag vilket innebär att han jobbar väldigt sent. stackarn! Sen åker dom på fredagsnatten :) Men nu ska jag lyssna klart på hockeyn, sen kolla lite på tv och vänta på att en viss person ska komma hit och göra mig sällskap :) Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0