18/2 - MÅNDAG

Jävla tjat om att jag aldrig skriver, så kanske borde göra det lite oftare. Orkade tyvärr inte skriva något igår pga att jag var ganska bakis efter lördagens festande, vilket var mkt trevligt måste jag påpeka! mkt nytt folk och så :) Dock vare ju synd att folk inte fattade vad man menar när man säger åt dom att dom inte är välkommna och vill att dom ska gå! Skare vara så svårt att pallra sig ut genom dörren då?! Jag skulle iaf inte vara på en fest där alla tjatar hela tiden på att jag inte får vara där? Tänk er att vara i hennes situtation nästa gång, så kanske ni kan visa lite respekt och lyssna på vad man säger! Aja, lyckades även ramla när jag skulle gå och möta grabbarna vid bussen så nu har jag blåmärken på både knäna och händerna, ajaj! Men sånt får man ta ibland.. Tog i alla fall sista bussen hem, och lyckades glömma min väska hos tess så är tvungen att hämta den imorgon eller något, för där finns nästan alla mina saker! Eller så ber jag pappa lite snällt att åka förbi henne när vi ändå ska till ica maxi och inhandla lite inför deras kommande resa. Dom åker ju på lördag, så då måste vi handla hem lite käk så att jag överlever i dom två närmsta veckorna :) Fixade iaf praktik idag, blev på Hemma Kväll igen, trivdes så bra där förra gången så blev att jag återvände dit igen. Dock kommer jag börja vid tolv, och vi är tvungna att jobba 7 h + lunchen, vilket blir ungefär 8 h. Och för er som inte är så duktig på matematik så innebär det att jag kommer sluta åtta på kvällen, kul jul! Men det äre värt.. Men åter till måndagen, blir som sagt att åka en sväng till ica maxi efter att vi har lämnat våra tremänningar i Mårtsbo. Sen får jag förmodligen lite sällskap i kväll/natt. Så tomt att sova utan dig, det tycker jag inte om. Aja, ska väl ta och göra något vettigt, kanske städa rummet eller något? Skulle ju verkligen behövas. Men han är ändå van vid att det ser ut som sju svåra år där inne x)

På torsdag åker ju Elin till Indien, närmare bestämt Goa. Så man blir ensam på Multimedian :( Eller kanske inte ensam, har ju trotts allt Tessan & Erika. Men ändå! Elin lättar upp stämningen lite :) Vi ska iaf ha avskeds middag för tösen på onsdag, hon är ju trotts allt borta i två hela veckor! Blir att käka god matTennstopet och självklart så blire trevligt sällskap också, men vi får väl se vilka tjejer som dyker upp! :)

Kommentarer
Postat av: tessan

trots allt ? :P

2008-02-18 @ 19:05:42
URL: http://tessan19.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0