27/2 - LOV

Nu vare längesen jag skrev igen, jag är ledsen. Men det finns så mycket annat som är viktigare än att sitta här och skriva, men ska försöka skärpa mig. Det tar ju trotts allt inte så lång tid att skriva några rader :) Kanske ska ta och berätta lite om vad som har hänt på detta lov hittills. Har mest umgåtts med Isabella, Nanna och Tilda, alltid lika trevligt. Jag och Bella har hunnit med en sväng till huvudstaden där vi köpte löshår åt tösen, käkade underbart goda muffins och kollade runt i affärerna. Hittade ett par jätte söta sommar skor från Fred Perry som jag bara MÅSTE ha! Blir nog att åka dit och köpa dom sen när pengarna kommer. Men jobbigast med resan var ju ändå resetiden både dit och hem, tog sammanlagt lite över 5 timmar för oss att åka fram och tillbaka till sthlm :/ Det är lite väl mycket för min del, men kul hade vi. Sen har vi även haft filmkväll hemma hos mig, fick sällskap av honken och niklas också! :) Trevligt, även fast båda filmerna sög eftersom jag redan har sett dom så många gånger. Sen igår tillbringade jag min dag tillsammans med min älskade syster, vi fick även sällskap av André när vi skulle laga lite käk :) Blev kött, potatisgratäng och rödvinssås, mums! Och idag ska jag nog träffa Fanny en sväng, var ju så länge sen sist <3 Får se vad vi hittar på för skojj! Sen imorgon blire knytkalas hemma hos mig tillsammans med alla tjejerna, det ska bli skit kul för jag saknar er så otroligt mkt <3 Vi får se hur många vi blir, men över 10 st är vi åtminstonde! :)<3 can´t wait. Nu ska jag iaf byta om och göra  mig iordning! :) Hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0