28/2 - KNYTKALAS

Ska alldeles strax göra mig iordning för att snart kommer tjejerna hit och då ska vi ha knytkalas. Vilket innebär att alla tar med sig de dom vill käka men vi lagar det tillsammans och umgås! Blir även spel och kanske film? Visar väl sig. Kan ju berätta att jag somnade vid sex imorse, och vaknade vid tio. Sen åkte jag hem vid halv ett för då skulle bella ner på stan och träffa frida och jag ville hem och duscha plus sova lite. Och nu sitter jag här med handuken i håret och känner mig lite stressad faktiskt, för jag vet inte vad jag ska laga för mat ikväll.. Har ju lite att välja mellan, men inget som jag känner att jag är sugen på... Äh, något blir det iaf.

Nu har jag inte tid att sitta här, damerna anländer om en kvart och jag är långt ifrån klar.


Ha en underbar kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0