4/2 - BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE!! :)

har ju inte hunnit skrivit något om helgen ännu, så tänkte passa på nu när jag ligger hemma och är sjuk. kan ju inleda med att säga att jag hade så sjukt roligt, bästa kvällen på länge! alla dansade och var glada, ingen spydde eller bråkade. inte kom de mkt objudet folk heller, helt perfekt helt enkelt. pricken över i:t var ändå när vi skulle åka limousine och elin grät för att hon var så lycklig, det gjorde allt jobb värt det. hoppas att det kommer vara fler som har sånna här fester, är lite sugen på det faktiskt. men det är ju ett tag kvar tills jag fyller :/ sen fick man träffa mkt folk, både gammalt och nytt. hoppas att alla hade de lika trevligt som mig, men det verkade faktiskt som så :) sen vill jag tacka min mamma (tove), tildas pappa (micke), emelies storebror (christoffer), min gamla granne (tony) och självklart elins mamma (carina) för all hjälp :) utan er så skulle de inte ha blivit någon fest. ni gjorde ett fantastiskt jobb, nu väntar vi bara på att vi ska få bilderna från tony :) efterfestade iaf hemma hos elin, somnade runt sju kanske. klev upp tio, konstigt nog var jag inge trött. vi åkte iaf ut till lokalen och hjälpte till att städa och så, tog cirka 3 timmar. sen käkade vi på dallas och efter det åkte vi hem till elin och slappade, blev skit trött så åkte hem och sov. somnade vid sju kanske? och idag ligger man hemma med feber och skit. blää. men men, kan ju hoppas att man mår bättre imorgon :) ska återgå till sängen nu, puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0