5/2 - TISDAG

blev hemma från skolan idag också, febern hade inte försvunnit imorse när klockan ringde så jag kände att det var lika bra att stanna hemma en dag till. men imorgon ska jag pallra mig till skolan, går ju bara halv dag som tur är :) sen blire mys med dig? hoppas på det iaf. annars får vi se vad man hittar på, är så sällskaps sjuk nu så det är helt otroligt. ska sätta mig ner med pappa och kolla på nån film samt skriva inköpslista på vad som behöver inhandlas tills dom åker. bara 2 ½ vecka kvar tills dom drar till gran canaria utan mig , och tiden går ju fortare än vad man tror. så lika bra att börja planera :) sen ska jag kolla på gossip girl också! aja, ring om ni vill mig något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0