7/2 - TORSDAG

Hatar torsdagar, för få slutar man skit sent i skolan. Är inte hemma förrns vid sex, och då är man så trött att man inte orkar hitta på något. Somnade nästan direkt när jag kom hem, var riktigt skönt. Men sen vaknade man av att pappa började spela hårdrock inne i biorummet, bussigt! Det ligger nämligen alldeles vid mitt rum och biorummet har ingen dörr, så det går verkligen inte att sova. Ska försöka sova snart igen, hann ju åtminstonde sova två timmar. Så nu är jag ganska pigg, kanske ska ta en promenad med hunden? Fast då måste jag nog klä på mig lite, är väl kallt ute kan jag tänka mig.

Om bloggsidan hade funkat igår så hade ni kunnat läst om att jag kanske skulle ha min apu i falun, men dom planerarna är ändrade på grund av att min moster (som jag skulle praktisera med) var ledig måndag&tisdag, sen hade möte på arlanda på onsdagen. Vilket innebär att hon bara skulle jobba torsdag&fredag, så därför var det ingen idé. Så istället blir jag kvar hemma i gävle, hade varit kul att träffa folket i falun. Händer alltför sällan :/ Fast är ju ensam hemma här i gävle, så det är rätt skönt. Men är det någon som har något förslag på vart jag kan vara? :) Har skit dålig fantasi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0