10/1 - Vad säger man?

ja, det är frågan efter dagens multimedia lektion..vet inte om jag ska byta eller inte, tessan och erika tänker ju göra det, och vill inte vara kvar själv. visst, känner ju åberg men ändå. ämnet var alldeles för krångligt för våran del, men de kanske bara är så i början och blir bättre sen? dont know. ska bestämma oss imorgon i alla fall om vi ska gå kvar eller inte. och tydligen var jag inte den enda som var missnöjd med sitt val av indviduella, har ju stackars elin som var gråtfärdig efter tre timmar med göran.. och jag förstår dig! helt klart, då kanske du förstår hur jag har det varenda eviga vecka? fyfan, lider med dig skulle aldrig klara av tre timmar med han, knappt så att jag klarar av en! så hon skulle också byta, kanske byter till samma? vi får se hure slutar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0