12/1 - LÖRDAG

klev upp elva idag för att jag skulle åka till tandläkarn, ursäkta men hur dum får man vara och ge en tid på en lördag? nej, fyfan. det tyckte jag verkligen inte om. men de gick ganska snabbt, och på väg hem på bussen får jag sms från elin som frågar om jag har lust att komma, så då vare bara att kliva av vid brynässkolan och hoppa på nästa buss som skulle komma, var bara någon minut efter som tur var :) så jag åkte hem till elin och fikade lite med henne och hennes mamma. sen låg vi mest i elins säng och slappade. var skit skönt.. sen åkte jag hem vid halv fem för att jag skulle hem och käka tacos med familjen. och nu sitter jag här, ska nog åka hem till bella snart. har inte så mkt annat att göra :) orkar inte festa, är alldeles för trött för de. skulle lika gärna kunna gå och lägga mig nu på än gång, men de kanske inte skulle vara så bra. aja, hoppas ni får en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0