18/1 - FREDAG

då var den efterlängtade fredagen här, men är tvungen att genomlida en skoldag först. sitter just nu på multimedia och väntar på att alla ska komma så att vi kan sätta igång och arbeta lite, ska tydligen gå genom lite nytt idag. kan ju behövas, för vi har inte fått ut så mkt av kursen hittills. men hur som haver, fredag idag som sagt var och vi får se vad som händer ikv.. vet inte om jag ska hjälpa till på whiskeyprovningen eller inte, annars blire väl nå annat trevligt. kan man ju hoppas på iaf :) eller så skulle de inte skada att ha en lugn fredag för en gångs skull. ladda upp för morgondagen, för då fyller ju elin 18 år :) blir fika hos elin, sen mat på church street och efter det fest :) kommer säkert bli skit kul. aja, nu ska jag återgå till lektionen. hörs^

och jessica, jag BET inte dig igår. var en olyckshändelse, inte med meningen direkt  :/ 

Kommentarer
Postat av: Jessica

neej, jag vet att det var en olyckshändelse! det gör inget, jag skojade bara :P

2008-01-18 @ 13:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0