22/1 - TRÖTT

kom hem från skolan för ett tag sen, och nu ska jag snart lägga mig framför tvn och slå på någon film. är skit trött, får se om jag får sällskap ikv skulle jag inte tacka nej till. men kanske lite jobbigt med tanke på att jag har sovmorgon imorrn, och vägrar att kliva upp tidigt. men aja, visar väl sig hur de blir. skolan var iaf riktigt seg idag för att jag satt och halv sov genom hela dagen, fick tillbaka lite prov och så. mkt nöjd! :) sedan hade vi besök av några 92or idag som funderade på att börja på borgis.

någon som har en ganska stor vit skjorta? skulle behöva
låna en tills på lördag :) kinkyparty som gäller, kommer bli skitkul ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0