24/1 - JAVA

nu kände jag att det var läge att skriva ett par rader, har precis kommit hem efter att ha suttit på java i 4-5 timmar och snackat politik med elin, anna, sara och klas. otroligt intressant, jag och anna satt som två frågetecken. är inte så insatt, men nu vill i alla fall klas att vi ska gå med i MUF. hur tycker ni att jag ska göra? är det verkligen värt det? eller vilken annan ungdomsförbund ska man vara med i? har noll koll jag, men de han sa lät ju bra. sen snackade vi även om mycket annat också. men men, nog om politik.. ska nog lägga mig i sängen nu och plugga lite, har ju inte hunnit börja med de än. och kanske dags för det med tanke på att provet är imorgon, uscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0