31/1 - TORSDAG

Idag har det inte hänt så mkt, har mest varit i skolan, lagat mat och nu blire att plugga. Skulle egentligen hem till emelie, men det sket sig pga pluggandet. Har nämligen prov imorgon i administration, och hittills har jag inte ens öppnat häftet. Fast kanske borde göra de om jag ska få godkänt på skiten. Men åter till torsdagen, har haft multimedia idag med Elin. Det gick ju riktigt bra för oss, börjar ju faktiskt fatta skiten ;D Konstigt nog! Fast därimot kände jag mig riktigt hängig och inte de minsta pigg. Vill verkligen inte bli sjuk tills på lördag!! Det går bara inte!! Skulle komma även fast jag låg i 100 graders feber, det är inte värt att missa. För på lördag, då jävlar blire fest ;D Fyfan va  kul vi ska ha! Aja, ring om ni vill nått. :)

Erika klagade idag över att jag inte hade några bilder, och bara därför ska jag försöka lägga in en bild för varje inlägg. Åtminstonde när jag är hemma, så nu kastar med en bild från förra helgen (Angelica&Stinas 18-årsfest).

image131

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0