GRATTIS ELIN & STINA 18 ÅR!! :)

IDAG ÄR DET ELIN OCH STINAS DAG, FÖR IDAG FYLLER DOM 18 ÅR! :)
DOM ÄR VÄRDA ETT STORT GRATTIS OCH JAG HOPPAS ATT DOM FÅR EN UNDERBAR DAG <3


ska hem till elin på kalas snart, sen blire käk på church street och efter de fest :)

förresten så var gårdagen var helt okej, lite segt ibland bara. men annars så :)

det var ju trevligt folk och så iaf, och fick nog i mig en hel del dricka när vi körde kortspelet.
speciellt när killarna fuskade *host*niklas*host*, vilket gjorde att dom hällde i mig en hel del.
men axel var ju snäll och tog några klunkar åtminstonde ;D tackar. aja, har inte tid med de här,
skriver imorgon hur dagen blev. har mobilen med mig utifall de skulle vara nått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0