16/7 - LÄNGESEN.. IGEN!

Jag vet, jag är jävligt dålig med att uppdatera.. Men det blir så när man inte är hemma, har fan bott hos tilda sen i lördags. Och vad har vi gjort? Lite av varje kan jag tala om, middag i karlholm, umgåtts med vänner, badat och lite annat trevligt. Var ju på maskerad i lördags, matilda och johannes hade 18-års fest och det var jävligt lyckat kan jag berätta :) Trotts att vissa spydde och annat skit, så hade jag en trevlig folk tillsammans med mycket folk som man kände.

Idag har vi iaf varit och badat med bettan, mathilda och givetvis syrran. Blev duro-beachen ;) Sen blev det bakning när vi kom hem, och trotts att vi inte riktigt hade ingredienserna till kladdkaka så lyckades det bli bra ändå. Efter det tog vi det lugnt och gjorde oss iordning inför kvällen, det var ju nämligen sommarkväll nere på stortorget. Så Nordman skulle komma och gästa sin hemstad. Riktigt mkt folk vare där nere, så det var kul. Men tog bussen hem vid tjugo över tio för då blev det kallt och segt. Nu sitter jag hemma för första gången på ett x antal dagar, och snart ska jag göra iordning nånting att käka. För det ända  jag har fått i mig idag är frukost och lite kladdkaka. Blir lätt så när man sover länge och inte orkar.

Kommer kasta upp lite fina bilder sen, men lär be syster skicka dom först. Eftersom jag inte kan lägga in mina egna bilder, hor telefon. Men hare så bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0