17/7 - <3

Dom orden som du sa till mig igår betydde så otroligt mycket ska du veta, saknar han och hans familj. För dom var så otroligt snälla mot mig, men pga ett dumt misstag jag gjorde för att jag var rädd så tog det slut. Jag vet att det är längesen nu, men jag kan inte låta bli att tänka på vad jag gick miste om. Och du fick mig verkligen att inse att jag förlorade en underbar kille. Tyvärr finns det inget jag kan göra för att få det att återgå till det vi hade. För du gick vidare för längesen, och det gjorde jag också. Det är inte förrns nu som jag inser att jag saknar dig. Hade vi tagit det lugnare så tror jag att det hade gått mycket bättre. För det finns ingen snällare kille än du. Men men, gjort är gjort. Och jag hoppas att du har det bra och är lycklig ändå. Önskar bara att vi åtminstonde kunde återfå kontakten igen.

en tår trillar nerför kinden när jag insåg vad jag gick miste om.

Kommentarer
Postat av: GINA

Förlåt, känns som det är mitt fel att du började tänka på det igen? Eller ville du det... Gumman talk to me any time <3

2008-07-17 @ 16:25:26
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0