17/7 - PLANER

Planerna inför dagen lyder ungefär såhär, ska kanske träffa patricia om hon hör av sig dvs, annars ska jag träffa emelie och co när hon har slutat och när linnéa har kommit hem :) Skulle behöva åka ner på stan och köpa presenterna till min moster och min moder. Dom fyller ju faktiskt år imorgon, och av den anledning ska vi åka till falun över helgen. Får se om vi åker tåg eller bil. Vi har inte riktigt bestämt oss ännu :) Ska iaf hinna med ett besök på lager 157, en runda minigolf om det är fint väder, träffa vännerna, festa lite, bada, grilla samt fira tanterna som fyller hela 39 år ;) De gråa hårstråna väntar runt hörnet ;) Hur som helst, det är iaf jag elin och tilda som åker. Kanske någon till, det visar sig. Hur som helst, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. Hare så bra :)


     


Bjuder på några bilder från hultsfred, som ni kan se så var det ganska
blåsigt där borta. Tält blåste inte bara sönder utan även bort. Två av våra tält
blev förstörda, samt att vårat party tält var helt trasigt. Men med silvertejp så
löser man det mesta, eller vad säger ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0