19/6 - TORSDAG

Idag var man tvungen att ställa klockan för att man skulle åka till farbror doktor, men när jag väl hade klivit upp så ringde jag och sa att jag inte behövde komma. För skavsåren har faktiskt blivit mycket bättre, så medicinen har faktiskt funkat. Dock läste jag idag att man inte fick käka p-piller under tiden som man tog medicinen för då kunde de få en annan inverkan? Bra att doktorn säger det innan man börjar käka dom! SUCK! Aja, orkar inte bry mig. Verkar ju funka med att käka båda, så då fortsätter jag med det ett tag till.

Istället fick jag besök av fanny och efter lite tv-tittandes så begav vi oss till hennes studsmatta och snackade lite skit. Bra mycket trevligare än att sitta i ett väntrum på hälsocentralen. Men vid halv fyra övergav jag tjejen för då kom elin och hämtade mig för att vi skulle skjutsa hennes mor till överhärdet. Sen har vi hunnit med en jävla massa idag faktiskt. Var till bomhus och hämtade partytält & champangeglas plus en massa annat hos elins mormor&morfar, sedan linnéas cykel och min medicin hos pappa. Hem till hemsta igen och lämna alla sakerna samt äta lite mat så att jag kunde ta min medicin. Sedan blev det en sväng till andersberg och hämta upp min mor för att åka en sväng till ica maxi och handla lite gott inför imorgon. FÖR IMORGON ÄR DET FEST! Hur som helst, handlade lite med henne. Åkte därefter hem till elin i hemsta och letade reda på lite grejjer tills imorgon. Vi lyckades dessutom krascha hennes dator, bra gjort! När allt var fixat och klart så var vi så rastlösa, så det blev en promenad ner på stan. På vägen träffade vi jimmy och hans vänner, otroligt trevligt. Väl nere på stan tog var och en av oss bussen hem till sig och snart är det sängen som gäller för min del.
 
Kommer nog bli as kalas imorgon, grillning, lekar, trevligt folk, brännboll, musik, allsång osv :) Kan inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0