20/6 - GLAD MIDSOMMAR

Öppen med tuppen känns det som, kunde verkligen inte sova. Vet inte varför, kanske var det för att jag är nervös över hur kvällen kommer sluta eller så kanske det berodde på att jag inte visste vad jag skulle ha på mig ikväll. Har iaf två alternativ nu och elin ska få äran att hjälpa mig att välja det vinnande förslaget. Vad det blir kanske ni får se på nå kort senare.

Ska hur som helst snart göra mig klar för att elin kommer och hämtar mig för att sedan åka och plocka blommor inför kvällen. Vi ska nämligen ha en midsommarstång, men hur vi ska göra den vet vi inte riktigt. Men på något vis ska det gå ihop :) För vi måste ju dansa kring stången ikväll. Sedan blire sång, lekar, dricka, grilla och mycket mer tillsammans med mycket trevligt folk. Hoppas att det blir en lyckad kväll :) Och att ni har det minst lika roligt! Ha en underbar midsommar allihopa.

midsommarstång

Kommentarer
Postat av: sussi

Ha en Trevlig Midsommar

2008-06-20 @ 10:01:59
URL: http://sussiiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0