23/6 - MÅNDAG

Idag blev vi väckta vid halv nio, varför fattade jag inte riktigt med tanke på att resten av sällskapet inte skulle komma förrns vid elva. Så det var onödigt tidigt enligt mig, men hann ju kolla på film och lite annat innan mormor&morfar kom. Då var det dags för tårta (i mitt fall glass) och tilda fick lite presenter och så :)

Sen fick vi skjuts av mormor&morfar ner på stan, för det var dags för tilda att spendera sitt presentkort som hon fick på vero moda. Så det bar av raka vägen dit och plocka på sig en jävla massa plagg och efter mycket om och men fick hon med sig tre t-shirtar, en kjol och en kofta för endast 400 kr. Inte illa! Dock ska hon dit imorgon igen och spendera ännu mera pengar x) Hon hittade nämligen lite för mkt kläder som hon ville ha.

Efter staden åkte vi hem till tilda och slappade, jag fick se lite av nanny mc phee, eller hur den stavas. Dock var jag lite väl trött, så jag somnade var och varannan minut. Men vid fem var det dags för mig att åka hem och grilla tillsammans med far och bror :) Mums!

Mätt och belåten sitter jag och funderar på vad man kan göra denna måndags kvällen, ska nog slå en pling till någon av mina vänner och se om de kan offra sig en stund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut =) de får sitta kvar ett bra tag ;D

2008-06-24 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0