25/6 - ONSDAG

Gårdagen spenderades tillsammans med patricia och tilda, vi gick på SATC-filmen. Skit bra om jag tyckta till! :) Sen blev det lite chill i kvarnparken och sedan blev det ett besök på georges. Riktigt mysigt :) Tycker om er tjejer, hoppas att ni förstår de <3

Snart ska jag ner på stan med min syster och leta efter ett par skor. Kan ju hoppas att jag slipper skavsår denna gång :b Men ska inte hoppas på för mkt. Mina fötter är hopplösa helt enkelt. Men hur som helst, jag hoppas att jag hittar några som duger. Sedan ska vi träffa patricia och co för att ha picknik i boulongern, kan det bli mysigare? Jo, för det kan det. Marcus tar nämligen med sig gitarren :)

Hoppas att alla får en bra dag, kika gärna förbi och säg hej :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0